2010-07-14

Här har vi en liten "New Sussex a´la strandladugården" =)

4 kommentarer:

Peacerosen sa...

Åhhh....hon ser ju precis ut som en riktigt "stor liten höna"...eller hur jag nu menar?
Så vuxen lixom!

Fast mina ser nog ungefär likadana ut, men jag har inte tagit något kort på dom på länge nu.

"Bmiiip, bmiip", säjer dom och springer som "Road Runner"....

Dom e ju ALDRIG stilla!?!?!??

Kram, STigbert

jessiew sa...

Stilla nej. Det var ett hel-vete att försöka få fast dom på kort.
Det som gör mig lite konfunderad är att de har fjädrar på benen. Varken Nh el. Sussex har ju sånt. Knasigt!
Jaja, har vi tur lägger de en jäädrans massa ägg =)

Kram på dig tillbaka =)

Peacerosen sa...

Ja, jädrar i min låda...DET HAR DOM!

Men....Hon har ju ingen annan karl haft än Benny sedan hon kom hit???

Mår dom bra nu??

Kram, Jenny

jessiew sa...

Kanske försvinner med åldern.

Har inte sett något misstänkt på dem än. Så jag tror de är OK.

=)
K/ Jessica